Alla inlägg under december 2007

Av Marita Magnusson - 31 december 2007 17:53

GOTT NYTT MARSVINS ÅR

Av Marita Magnusson - 15 december 2007 03:47

I kväll när jag  gav min pälsklingar mat så stog Kalle ( Obssesions Caliber och kurtiserade med mig och hävdade bestämt att han och hans damer bara måste få mat först så det fick dom.

Han stog fortfarnade kvar och kurtiserade mig och såg väldigt beslutsam ut så jag gav dom  vatten också heheh fast flaskan var full.


Då blev den lille herren glad gick till sina damer och åt.


Snacka om bestämmda åsikter!

Han är en gentleman lille Kalle

Av Marita Magnusson - 13 december 2007 03:45

I kväll fick jag göra ett val som tynger mig  hårt jag vart tvungen att ta bort min älskade soxs, pågrund av sjukdom.

Hon saknas så oerhört mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards